Toimitusehdot
 

Silvart, y-tunnus 2720735-1 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: asiakaspalvelu@silvart.fi
Puhelin: 044-0417111
Postiosoite: Marttakuja 4, 08700 Lohja

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Mash-lasku, Jousto, Everyday ja Euroloan.

Mash-lasku: 45 päivää kulutonta ja korotonta maksuaikaa. 

Lisätietoja Mash-laskusta osoitteessa www.mash.fi

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com
 

Everyday-joustoluotto: Everydayn luottoraja on väh. 300 eur ja luotto on voimassa toistaiseksi. Maksu kerralla ensi kuun lopussa (tällöin ei kuluja) tai kk-erissä. Kk-erissä minimisuoritus 1/5 laskun loppusummasta, eräpäivän jälkeen avoimelle saldolle lasketaan 5 % kuukausikorkoa. Todellinen vuosikorko tyypilliselle 500 euron luottomäärälle on 48,52 %. Lisätietoja Everydaystä osoitteessa www.everyday.fi

Euroloan: Euroloan Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 14 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Euroloan Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 12 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Euroloan Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–2000 euron ostoksille. Osamaksu laskutetaan 30 päivän välein, ja esimerkiksi arvoltaan 1500 euron ostoksen todellinen vuosikorko on 27,9 % maksuajan ollessa 12 kk (sis. korko, laskutuslisä ja avausmaksu).  Rahoituspalvelullemme on myönnetty Avainlippu takeeksi kotimaisesta laadusta.

Lisätietoja Euroloanista osoitteessa www.euroloan.fi/luotot/laskujaosamaksu

 

Euroloan Consumer Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Euroloan Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Euroloan Consumer Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4) 
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16) 
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Tuotteiden toimitus suoraan postiluukkuun/laatikkoon postituskotelossa.

HUOM! Postin muuttuneet toimitusajat huomioiden, normaali kirjelähetyksen arvioitu toimitusaika 4-5 arkipäivää. Tähän ei Silvart pysty vaikuttamaan, vaikka ripeästi täältä matkaan pakataankin!

Varastossa olevat tuotteet postitetaan 1-3 arkipäivän sisällä tilaamisesta. Jos tuote on loppunut varastosta, ilmoitetaan kunkin tuotteen kohdalla arvioitu valmistumisaika, joka käsittää tuotteen valmistamisen ja pakkaamisen (tähän postin toimitusaika lisäksi). Sesonkiaikoina tuotteiden pakkaus- ja toimitusaika saattaa pidentyä 2-3 arkipäivällä. Tästä ilmoitamme kuitenkin aina Silvartin etusivulla, jos tilauksissa on ruuhkaa.

Mikäli tilauksesi ei mahdu yhteen kirjelähetykseen, toimitamme sen kahdessa erässä ilman lisäkuluja.

Toimituskulut Suomeen 3,90€. Yli 60€ arvoiset tilaukset toimituskuluitta. 

(Toimituskulut näkyvät verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.)

Lähetyksen katoaminen

Mikäli et ole saanut tilaustasi 14 arkipäivän kuluttua lähetyspäivämäärästä, laita verkkokaupalle sähköpostitse (asiakaspalvelu@silvart.fi) Liitä sähköpostiviestiin Etu-ja sukunimesi, tilausnumerosi ja mahdollisesti tilauspäivämäärä. Tarkastamme, onko lähetys lähtenyt ajallaan, ja onko tilauksessa ollut jotain muita seikkoja jotka ovat vaikuttaneet hitaaseen lähetysaikaan. Joissain tapauksissa Posti voi hukata tilauksen kokonaan, mutta tämä on harvinaista. Lähetyksien katoamiset hoidetaan jokaisen asiakkaan kanssa tapauskohtaisesti.

Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee asiakkaan viipymättä tehdä reklamaatio Postiin.

Force Majeure

Silvart ei vastaa ylivoimaisen esteen (Force Majeure) aiheuttamista viivästymisistä, eikä viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Silvart pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on tutustuttava ennen tilaustaan kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus tilauksen vastaanottamispäivämäärästä alkaen. (Poislukien alennustuotteet, joissa ei ole vaihto- tai palautusoikeutta)

Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan, lisäksi palautettavat tuotteet/tuote tulee lähettää takaisin samassa postituskotelossa, missä se on saapunut asiakkaalle/ tai muussa vastaavanlaisessa pahvisessa postituskotelossa. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota viipymättä yhteys sähköpostitse asiakaspalvelu@silvart.fi 

Liitä sähköpostiviestiin mukaan Etu-ja sukunimesi, tilausnumero sekä mahdollisesti tilauspäivämäärä, näin tilauksen etsiminen käy nopeiten.

Korvaamme palautetun tuotteen arvon asiakkaan tilille, sekä palautamme mahdolliset postituskulut jotka ovat aiheutuneet tuotteen palauttamisesta.

Jos kyseessä on tuotteen vaihto, tulee käyttämätön tuote lähettää ensin takaisin, ennenkuin saa uuden tuotteen tilalle. Myös vaihtotilanteissa palautamme postituskulut jotka ovat aiheutuneet asiakkaalle tuotteen takaisin postituksessa. Lisäohjeet tuotevaihtoon sähköpostitse asiakaspalvelu@silvart.fi

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse. Kun tilaus on lähtenyt toimitukseen, sitä ei voi enää peruuttaa, vaan asiakas vastaanottaa tilauksen ja halutessaan palauttaa sen tämän jälkeen takaisin Silvartille yllämainituin ohjein.

Jos huomaat tilauksessasi viallisen/viallisia tuotteita, ota viipymättä yhteys asiakaspalveluun. Jos tuote/tuotteet vioittuvat käytössä, korvaamme ne ehjään tuotteeseen. Takuuaika useimpien tuotteiden kohdalla on muutamia kuukausia. Kuitenkin, jokainen reklamaatiotapaus käsitellään tapauskohtaisesti, eikä tarkkaa takuuaikaa tuotteillemme voi antaa. Olemme aina reiluja asiakasta kohtaan, ja tarkoituksenamme on myydä tuotteita käyttöön, eikä vain koristeeksi. Tuotteen ennenaikainen hajoaminen ei palvele kumpaakaan osapuolta.

Vastaanotamme myös mielellämme yleisiä kehitysideoita, tuoteparannuksia ja muita näihin asioihin koskevia viestejä. Haluamme kehittyä jatkuvasti! 

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.